Selasa, 12 April 2016

Konsep Jobdirumah

Pastikan anda sudah baca tentang apa itu jobdirumah, tentu anda nak tahu lebih lanjut bagaimana kerja sampingan online dengan jobdirumah ni berfungsi. Dengan erti kata lain, macam mana dengan jobdirumah anda boleh mohon kerja dan seterusnya mendapat komisyen daripada majikan setelah membuat kerja part time yang disediakan. Ini lebih kurang konsep Jobdirumah la.

Pastikan juga anda telah semak syarat-syarat bekerja dengan jobdirumah ini.  Anda juga boleh semak contoh senarai jawatan kosong yang ditawarkan jobdirumah berserta dengan penafian tentang jobdirumah bukan penipuan, jobdirumah ni bukan skim MLM dan sebagainya.

Tahniah kepada satu syarikat berdaftar yang bernama Kliks Solution kerana berjaya menyediakan satu platform peluang untuk sesiapa sahaja buat kerja online dirumah dengan jobdirumah ni. Peluang terbuka di depan mata, memang tak boleh di lepaskan. Mungkin peluang yang datang ni hanya sekali sahaja. Jadi, baik anda rebut peluang ini sebab setiap hari pendaftaran dengan jobdirumah adalah terhad.

Konsep Jobdirumah


Ok, caranya konsep jobdirumah ni senang sahaja sebab pihak Jobdirumah telah mempermudahkan untuk anda:

Anda daftar dulu dengan jobdirumah --- > daftar dengan jobdirumah ( klik sini )

Setelah pendaftaran berjaya, username dan password akan di hantar ke email anda untuk log in ke laman ahli jobdirumah. Simpan baik-baik kedua-duanya di tempat yang selamat.

Anda akan di berikan latihan dan panduan asas bagaimana nak bermula dan apa yang perlu anda lakukan. Jangan bimbang panduan ini lengkap. Jika tidak faham, and abaca berkali-kali kerana biasanya ramai yang susah faham macam mana nak mula.

Kemudian anda akan di berikan senarai kerja melalui email untuk anda pohon.

Anda mohon atau “ BID “ tawaran kerja “ PROJECT “ tersebut. Cara untuk mohon ada kami sediakan di dalam panduan jobdirumah. Tip kat sini ialah anda mohon kerja yang sesuai dengan anda. Info lanjut tentang cara permohonan kerja jobdirumah di sini.

Setelah siapkan kerja di rumah anda, anda akan dapat bayaran melalui paypal, cek atau deposit tunai. Anda boleh pilih mana satu.

Selepas anda telah siapkan satu kerja online pertama anda, anda hanya perlu ulang sahaja proses ini untuk kerja-kerja yang lain pula dan begitulah seterusnya. Lagi banyak anda buat kerja online jobdirumah, lagi banyaklah duit anda daripada pendapatan tambahan online anda.

Itulah konsep jobdirumah yang perlu anda tahu.

Jangan lupa, langkah pertama ialah daftar dengan jobdirumah dan ikut sahaja panduan yang di berikan untuk memudahkan kerja anda.




Oh ya, setiap hari, pendaftaran adalah terhad kepada beberapa orang sahaja. Anda kena cepat semak di laman jobdirumah seperti link saya berikan di atas untuk tahu kekosongan untuk  hari ni.

Dokumen tambahan:

Dokumen Berkaitan:



1 ulasan: